قتل شوهر با ضربات چاقو

قتل شوهر با ضربات چاقو
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

قتل شوهر با ضربات چاقو

قتل شوهر با ضربات چاقو

زنی به نام سارا متهم است که همسر خود را به نام سعدی با ضربان متعدد چنچال به قتل رسانده است.متهم پس از دستگیری در بازجویی اعلام کرده است که شوهرش قصد کشتن او را داشته و او مجبور به دفاع از خودش شده است.در جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای عامل جنایت درخواست مجازات قانونی کرد.
سپس مادر مقتول در جایگاه حاضر شد و از خون پسرش گذشت. او به قضات گفت: با اینکه پسرم را دوست داشتم اما حاضر به قصاص عروسم نیستم دیه هم نمی خواهم و بدون قید و شرط او را می بخشم.
رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به سارا از او خواست به دفاع از خود بپردازد که زن جوان اظهار داشت: من و سعید چند سالی بود با هم ازدواج کرده بودیم همسرم معتاد به ماده مخدر شیشه بود و من با تلاش بسیار او را راضی به ترک کرده بودم. روز حادثه یکی از دوستانش برای سعید مواد مخدر آورده بود من هم سد راهش شدم تا بیرون نرود سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شده و مجبور شدم او را بکشم.
قضات دادگاه پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش او را از جنبه عمومی جرم به ۸ سال زندان محکوم کردند که قضات شعبه هفتم دیوان عالی کشور این حکم را تایید کردند.

  • ۳ دیدگاه
  • 2013-04-18
https://www.rahafun.com/?p=9895
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. مجتبی گفت:

    اخر اسمش سعدی بود یا سعید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  2. hasti گفت:

    ای بابا کم بد بدبختی داریم تواین جامعه ی توپ توام نفسمونوبندآوردی :quiet: :sweat: :hypnotized:

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا