قتل با انگيزه ناموسي

قتل با انگيزه ناموسي
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

قتل با انگيزه ناموسي|www.rahafun.com|

دو مرد و يك زن كه با همدستي يكديگر راننده‌اي را در مشهد كشته بودند، پس از دستگيري و چند روز سكوت سرانجام اعتراف كردند كه به انگيزه ناموسي مرتكب جنايت شده‌اند.

عاملان جنايت، جسد مرد راننده را درون يك چاه در اطراف شهر انداخته بودند كه با حضور كار آگاهان جنايي و آتش‌نشان‌ها در اين محل، جسد كشف شد و به پزشكي قانوني انتقال يافت.

به گزارش جام‌جم، رسيدگي به اين پرونده پانزدهم مرداد امسال در پي شكايت خانواده‌اي مبني بر گم شدن پسرشان كه راننده تاكسي بود، در دستور كار كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي مشهد قرار گرفت.

در تحقيق از اين خانواده معلوم شد، مرد گمشده به قصد كار از خانه بيرون رفته و ديگر بازنگشته است و جستجوي آنها براي يافتن وي بي‌نتيجه مانده و تلفن همراهش نيز خاموش است.

كشف خودروي مرد گمشده در خيابان

در حالي كه كارآگاهان جستجوي گسترده خود را براي يافتن مرد گمشده آغاز كرده بودند، چند روز بعد ماموران انتظامي هنگام گشتزني متوجه يك خودروي سواري شدند كه در آن باز و بدون سرنشين كنار خيابان رها شده بود.

ماموران با بررسي خودرو متوجه لكه‌هاي خون روي صندلي‌ها شدند.

بنابراين با استعلام از اداره پليس راهنمايي و رانندگي معلوم شد خودرو متعلق به مردي است كه چندروز پيش خانواده‌اش گم شدن او را به پليس خبر داده‌‌اند. با انتقال خودرو به پاركينگ پليس و شروع تحقيقات، معلوم شد فرد گمشده با يك زن تماس تلفني داشته است.

ردپاي يك زن در پرونده

با مشخص شدن هويت اين زن، او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت و با شناسايي خانه‌اش در يكي از محله‌هاي شهر، ماموران او را همراه مردي كه مي‌گفت شوهرش است، دستگير كردند.

با انتقال اين زن و شوهر به پليس آگاهي مشهد، آنها در بازجويي مقدماتي عنوان كردند با راننده گمشده آشنايي ندارند و از سرنوشت او بي‌خبر هستند.

در پي اظهارات متناقض متهمان، تحقيق در اين باره ادامه پيدا كرد تا اين‌ كه كارشناسان بررسي صحنه جرم پليس آگاهي اطلاعاتي را در اختيار كارآگاهان جنايي قرار دادند كه نشان مي‌داد لكه‌هاي خون به دست آمده در خودرو با گروه خوني مرد گمشده مطابقت دارد.

با به دست آمدن اين اطلاعات، فرضيه كارآگاهان جنايي مبني بر اين كه مرد راننده به قتل رسيده است، قوت گرفت.

بنابراين زوج متهم بار ديگر بازجويي شدند و اين بار اعتراف كردند مرد راننده را كشته و جسدش را درون چاهي در منطقه گلمكان در حوالي شهر انداختند. اما آنها درباره انگيزه خود از جنايت سكوت كردند.

در پي اعتراف متهمان، كارآگاهان جنايي به محل رها كردن جسد عزيمت كردند، اما به دليل عميق بودن چاه از سازمان آتش‌نشاني كمك خواستند، و سرانجام ماموران آتش‌نشاني جسد ملحفه پيچ شده مرد راننده را خارج كردند كه با هماهنگي قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.

زن و شوهري كه عاملان جنايت بودند دوباره بازجويي شدند تا اين كه دو روز پيش اعتراف كردند به انگيزه مسائل ناموسي راننده را كشته‌اند.

پايان ارتباط سياه

زن متهم با اشاره به نحوه جنايت گفت: مدتي پيش به عنوان مسافر سوار خودروي مقتول شدم. به طور اتفاقي چند بار ديگر او را ديدم و اختلاف با شوهرم باعث شد ارتباطي بين ما شكل گيرد. پس از آن هرازگاهي همديگر را ملاقات مي‌كرديم و ارتباط پنهاني داشتيم.

وي اضافه كرد: وقتي شوهرم پي به اين رابطه برد، بشدت كتكم زد و خواست هر طور شده با مرد غريبه قرار ملاقات بگذارم تا او را تنبيه كند. متهم افزود: روز حادثه هنگام ملاقات با مرد راننده، شوهرم همراه مردي كه آشنايمان بود به محل قرار آمد. آنها با او درگير شدند و وي را با چاقو كشتند.

متهم يادآور شد: با اطمينان از مرگ مرد راننده، جسد او را درون ملحفه قرار داده و به چاه انداختيم. قرار شد راز جنايت ميان ما سه نفر پنهان بماند تا پس از مدتي خانه‌مان را تغيير بدهيم و به مكان ديگري برويم؛ اما پليس دستگيرمان كرد.

در پي اعتراف متهم، شوهرش نيز اعتراف كرد راننده را به انگيزه ناموسي كشته است.

در اين مرحله مردي كه با آنها در ارتكاب جنايت، انتقال جسد و انداختن آن به درون چاه همكاري داشت، تحت تعقيب قرار گرفت. در ادامه جستجو، سومين متهم پرونده نيز روز گذشته دستگير شد و با انتقال اين متهم به پليس آگاهي او در بازجويي به همدستي در جنايت با دو متهم بازداشت شده اعتراف كرد.

بنا بر اين گزارش، هر سه متهم از سوي قاضي شاكر روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از متهمان ادامه دارد تا بزودي آنها با انتقال به محل جنايت صحنه حادثه را بازسازي كنند.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-09-02
https://www.rahafun.com/?p=1124
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا