عکی ماشین 400 ملیونی علی دایی

عکی ماشین 400 ملیونی علی دایی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکی ماشین 400 ملیونی علی دایی

عکی ماشین 400 ملیونی علی دایی

به جرات می تونم بگم علی دایی یکی از پولدارترین افراد ایرانی هست

.

.

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل متولد شد. در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد.
وی همچنین تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متاهل است و اکنون ساکن محله جردن در تهران می باشد.
فرزند اول وی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد. علی دائی علاوه بر فوتبال، در تجارت نیز موفق بوده است و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است.
 
علی دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان سازی هم فعالیت دارد. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه راهنمایی به نام ابوالفضل دایی (پدرش) ساخته است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل می باشد.

عکی ماشین 400 ملیونی علی دایی

  • ۴ دیدگاه
  • 2013-07-27
https://www.rahafun.com/?p=18110
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. نارسیس گفت:

    مبارکش باشه.من 50میلیون داشته باشم هیچ مشکلی ندارم

  2. ضد لنگی گفت:

    :rainbow: :pissedoff: :reallypissed: :razzmad: :ZZZ: :female: :clock: :peace: :evilgrin: :shout: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop: :poop:

  3. شکیبا گفت:

    مبارکش باشه
    ایشالا چرخش براش بچرخه
    (-:

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا