عکس های جدید نگار جواهریان در آغوش همسرش رامبد جوان

عکس های جدید نگار جواهریان در آغوش همسرش رامبد جوان
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

گالری عکس رامبد جوان در کنار همسرش نگار جواهریان

 

 

بیوگرافی رامبد جوان :

رامبد جوان بازیگر  ,کارگردان و مجری تلویزیون محبوب ایران در اولین روز دی ماه سال ۱۳۵۰ بدنیا امد؛رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. به او گفته رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

ماجرای طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان چیست ؟

 

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

جالب اینکه برخی از کسانی که هنرمندان را در امکان عمومی و هنری رصد می کنند می گویند مدتی است رامبد جوان با مشترک مورد نظر رویت نشده است و همین حرف و حدیث ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده از هم منفصل شده اند گرچه برخی دیگر معتقدند که هنوز متصل است او و برای اینکه شایعات و حاشیه های دردسرسازی دامن آنها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

خاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

 

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2018-01-03
https://www.rahafun.com/?p=78791
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا