عکس مهناز افشار در لس آنجلس

عکس مهناز افشار در لس آنجلس
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

www.rahafun.com-ax-bazigaran-amrika (2)

عکس مهناز افشار در لس آنجلس

 به میزبانی سیامک قهرمانی مدیر جشنواره ای موسوم به نور در لس آنجلس و با حمایت زنان ایرانی امریکایی میزگردی با عنوان زنان در سینما و تلویزیون در امریکا برگزار شد .

سخنرانان این مراسم که با پوشش رسانه ای تلویزیونی چون صدای امریکا همراه بود ، خانم مهناز افشار از ایران ، نازنین بنیادی ، نگارزادگان و شهره آغداشلو بازیگران زن فیلم های معروف ضد ایرانی و ضد دینی از امریکا بودند . این میزگرد با مجری گری هما سرشار از امریکا اجرا شد و سخنرانان در پایان با علاقمندان عکس یادگاری گرفتند. ..

خانم مهناز افشار بازیگر زن سینمای ایران ، در این مراسم در حالیکه دیگر سخنرانان مراسم سعی در سیاه نمایی و القای اهداف ضد ایرانی و ضد دینی خود به مخاطبین بودند، در خصوص رعایت موازین اخلاقی و شرعی در سینمای ایران اینگونه اظهار نظر  می کند :” محدودیت و خط قرمزها در سینمای ایران باعث پس رفت نشده است بلکه باعث ان شده که دنبال راههای دیگری برای نشان دادن آن احساس و نقش باشیم و آنرا پیدا کنیم و به نظر من لزوما همیشه  محدودیت اگر افراد قوی باشند و آگاه ، آدم را پس نمی زند، بلکه باعث میشود تا  شما راههای دیگری را پیدا کنید و این راهها پیدا شده است.”

www.rahafun.com-ax-bazigaran-amrika

عکس مهناز افشار در لس آنجلس

گالری عکس مهناز افشار

عکسهای مهناز افشار

www.rahafun.com-ax-bazigaran-amrika (1)

  • بدون دیدگاه
  • 2014-04-26
https://www.rahafun.com/?p=35000
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا