عکس مهمانداران دختر ایرانی و خارجی بدون حجاب

عکس مهمانداران دختر ایرانی و خارجی بدون حجاب
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکس مهمانداران دختر ایرانی و خارجی بدون حجاب

 

به نقل از پایگاه تفریحی چندی پیش آگهی استخدام مهماندار دختر ایرانی بدون حجاب در ایر لاین های خارجی عمان آگهی جنجالی برای جذب مهماندار زن ایرانی بپا شد .

چندی پیش آگهی جنجالی از ایرلاین های معروف خارجی برای جذب دختران ایرانی منتشر شد این آگهی با شرایط غیر معمول نسبت به فرهنگ و آداب اسلامی ایرانی تنظیم شده است . نهادهای مسئول بدون توجه به شرایط مذکور اجازه پخش و بازنشر آگهی را دادند در ادامه سایت سفیدک جزئیات بیشتر را برای شما مخاطبین گرامی گرداوری کرده است .

 

آگهی جذب مهماندار زن ایرانی

ایرلاین معروف هواپیمایی عمان روز گذشته آگهی جنجالی را برای جذب نیروی زن منتشر کرد در این آگهی شرایط عجیبی را برای استخدام در نظر گرفته بودند البته منظور از عجیب بودن باتوجه به فرهنگ و سنت ایرانی می باشد . در ادامه به شرایط مذکور اشاره می کنیم :

۱ – سن بین ۲۳ تا ۳۱ سال

۲ – قد بالاتر از ۱۵۷ سانتیمتر

۳ – مدرک تحصیلی متناسب

۴ – برخورد عالی و روابط اجتماعی بالا

۵ – زبان انگلیسی در حد نوشتن و خواندن

۶ – خالکوبی و کلاه گیس نداشته باشد

۷ – شنا در حدی که اگر حادثه ای رخ بدهد توانایی نجات دادن را داشته باشد .

۸ – تصویر بدون حجاب

مورد شماره ۸ با وقاحت کامل بدون در نظر گرفتن فرهنگ و آداب اسلامی از دختران ایرانی میخواهند تصاویر تمام رنگی خود را بدون هیچ گونه حجابی به دفتر ایرلاین هواپیمایی عمان در تهران ارسال کنند .

 

دختران ایرانی که واجد شرایط باشند و از نظر زیبایی در حدی باشند که از نظر مسئولین ایرلاین تایید شوند پس از گذراندن مراحل اداری و آموزشی می توانند به عنوان مهماندار مشغول به کار شوند .

این نوع آگهی ها از نظر استانداردهای جهانی هیچگونه ایرادی ندارد اما انتشار آن در کشور اسلامی بدون توجه به قوانین و مقررات ایران, می تواند عواقب سنگینی را برای ایرلاین عمان به همراه داشته باشد .

 

منبع : سفیدک

  • بدون دیدگاه
  • 2017-07-30
https://www.rahafun.com/?p=66158
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا