علت انزال دردناک در مردان چیست؟

علت انزال دردناک در مردان چیست؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

علت انزال دردناک در مردان چیست؟

علت انزال دردناک در مردان چیست؟

دکتر محمد رضا صفری نژاد ، رییس انجمن علمی ‌سلامت خانواده ایران  تاکید کرد : « افراد نباید برای درمان انزال  زودرس تحت تاثیر درمان هایی که کانال های ماهواده ای پیشنهاد می دهند قرار بگیرند ، این کانال ها انواع و اقسام داروها را به افراد پیشنهاد می دهد که به هیچ عنوان داروی مفید و موثری تلقی نمی شوند ».

دکتر محمد رضا صفری نژاد درگفت و گو با خبرنگارسلامت نیوزگفت :« بیشترین اختلالات جنسی که از جمله شایع ترین هم هستند اختلال در میل جنسی ، اختلال نعوظ و اخنلال انزال  است » .


انواع اختلال در انزال

وی درادامه گفت :« اختلال در انزال  به پنج دسته تقسیم می شود : اختلال انزال زودرس ، انزال دیر رس ، عدم وجود انزال ، انزال پس گرد وانزال درناک ».

صفری نژاد ،اورولوژیست ، درتعریف انزال زودرس گفت :«انزال زودرس از نظر پزشکی تعریف مشخصی دارد که عبارت است از انزالی که کمتر از دو دقیقه بعد از دخول رخ دهد ».

وی در رابطه با علل انزال زودرس گفت :« بعضی از زوج ها  تصور می کنند انزال زودرس به دلیل عدم ارگاسم همسر است در صورتی که این تصور اشتباهی است . معمولا خانم ها برای این که به ارگاسم برسند ، نیازمند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تحریک جنسی  دارند که این تحریک هم باید کافی باشد وهم باید کیفیت خوبی داشته باشد ».
.

.

.

سیکل جنسی در زنان و مردان
صفری نژاد گفت :« در سیکل جنسی میان زنان و مردان تفاوت عمده ای وجود دارد .سیکل جنسی از چهار مرحله تشکیل شده است : برانگیختگی جنسی ، نزدیکی ، ارگاسم ، فروکشی ».

وی خاطر نشان کرد :« به دنبال مرحله فرو کشی جنسی در مردها مرحله ای به نام تحریک نا پذیری  وجود دارد ، در این مرحله یک مرد به هیچ وجه از صفر دوباره  نمی تواند از صفر شروع کند . در صورتی که این امر در خانم ها بالعکس است . زنان می توانند دوباره از صفر شروع  کنند و دوباره به ارگاسم برسند . ممکن است اگر تحریکات به اندازه کافی باشد یک خانم دو یا سه بار به ارگاسم برسد ، بنابراین انزال زودرس به دلیل عدم ارگاسم زنان نمی تواند باشد ».

.

.

.

انزال زودرس چگونه درمان میشود؟
این اورولوژیست درمان انزال زودرس را چنین بیان کرد :« سه راه برای درمان انزال زودرس وجود دارد ، رفتار درمانی ، روان درمانی و دارودرمانی ».

وی در ادامه گفت :« رفتار درمانی و روان درمانی در دو دهه پیش به عنوان راهکار پیشنهاد می شد اما در حال حاضر مشخص شده است که این دو روش درمان به عنوان درمان های خط اول معرفی نمی شوند ».

محمد رضا صفری نژاد در رابطه با درمان دارویی انزال زود رس گفت :«  انزال زود رس درمان آسانی دارد و خط  اول درمان آن دارو درمانی است . در ۷۰ تا ۸۰ درصد موارد انزال زودرس با دارو درمانی بهبود می یابد و فرد درمان می شود ».

دکتر محمد رضا صفری نژاد ، رییس انجمن علمی ‌سلامت خانواده ایران  تاکید کرد :« افراد نباید برای درمان انزال  زودرس تحت تاثیر درمان هایی که کانال های ماهواده ای پیشنهاد می دهند قرار بگیرند ، این کانال ها انواع و اقسام داروها را به افراد پیشنهاد می دهد که به هیچ عنوان داروی مفید و موثری تلقی نمی شوند ».

وی افزود :«بیمار برای درمان می تواند به مدت سه یا چهار ماه تحت نظر متخصص قرار گیرد و با مصرف دارو در این دوره ی درمانی بهبود یابد ».

.

.

.

انزال دردناک شایعترین اختلال
محمد رضا صفری نژاد در رابطه با انزال دردناک که از جمله شایع ترین اختلالات است گفت :« انزال دردناک عمدتا ناشی از عفونت پروستات  و مجرای ادرار در مردان است . وقتی مردی دچار عفونت پروستات می شود ، ترشحات پروستات اسیدی می شود و هنگام خروج از پروستات  با درد و سوزش همراه می شود . »

وی افزود :« کسی که با انزال دردناک مواجه است قطعا باید بررسی های مختلفی بر روی این فرد انجام شود زیرا قطعا دلیل و مشکل فیزیولوژی وجود دارد که با دارو درمانی می توان آن را برطرف کرد ».

منبع: سلامت نیوز

  • بدون دیدگاه
  • 2013-06-27
https://www.rahafun.com/?p=15283
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا