روش های کوتاه کردن موهای شرمگاهی

روش های کوتاه کردن موهای شرمگاهی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

روش های کوتاه کردن موهای شرمگاهی

روش های کوتاه کردن موهای شرمگاهی

اصلاح و کوتاه کردن موهای شرمگاهی به منظور افزایش محبوبیت و وجهه عمومی ارائه شده است. در میان زنان بعضی از جوامع آمریکایی عمومیت زیادی دارد. این تمرین چیز جدیدی نیست. زنان زیادی از جامعه های گوناگون با فرهنگ خاص خود، در گذشته، مانند حال، موهای شرمگاهی خود را کوتاه یا اصلاح می کردند. بعضی از فرهنگ ها، کلا مو را برای مردان و زنان غیرقابل قبول می دانند. بر روی این کره خاکی هیچ جایی وجود ندارد که در آن قسمت زنان اصلا موهای شرمگاهی خود را کوتاه نکنند.

دلیل احتمالی اینکه همه ی جوامع این امر را توصیه کرده اند، بخاطر رعایت بهداشت شخصی است. اکثر ما که در شهرهای بزرگ زندگی می کنیم، فراموش نمی کنیم که برخی جوامع آب جاری را در دسترس ندارند تا با آن حمام کنند. در صورتی که یک زن با موهای شرمگاهی ناسالم و کثیف نیست، اما از بین بردن آن ها باعث می شود که بهداشت شخصی راحت تر حاصل شود. این به این دلیل است که مایع هایی که بدن یک زن از خود تولید می کنند در میان موهای شرمگاهی جمع می شوند، مخصوصا در دوران عادت ماهانه، وقتی که این مایع ها نتوانند خشک بشوند و پیرامون موهای شرمگاهی بچسبند، آب کمتری به مهبل می رسد (در هنگام شستن) و این موضوع سلامت مهبل را به خطر می اندازد. 
صرف وقت. در ابتدا انتظار آن هست که بین سی تا شصت دقیقه برای هر بار رشد کردن موها در مناطق شرمگاهی وقت بگذارید تا آنها را بتراشید. بعد از مدتی، اگر شما هر روز و یا چند روز یکبار اقدام به تراشیدن موهای شرمگاهی بکنید، شما و بدنتان عادت می کنید که عمل اصلاح را در دو دقیقه انجام دهید.
استفاده از تیغ نو برای هر بار اصلاح: موهای شرمگاهی خیلی کلفت و زمخت باعث آن می شوند که تیغ ها خیلی زود کند بشوند. هرگز از یک تیغ که با آن در ابتدا موهای پاهایتان را تراشیده اید، برای تراشیدن موهای شرمگاهی استفاده نکنید، مگر اینکه بخواهید خودتان را شنکجه بدهید! اگر شما به استفاده از یک ریش تراش برقی عادت کرده اید، مطمئن باشید که تیغه های آن کند نشده اند.

 

حفظ بهداشت دستگاه تناسلی و آموزش اصلاح و کوتاه کردن موهای شرمگاهی برای خانم ها

تراشیدن به کمک ژل و یا خمیر ریش های غلیظ: قبل از اینکه تیغ را بر روی پوست بکشید، یک لایه ضخیم از خمیر ریش یا ژل بر روی پوست بکشید، شما نیز به مقداری روان کننده مابین پوست ظریف و تیغ تیز دارید. جوهر نعناع و اکالیپتوس ممکن است باعث سوزش کمی در پوست بشوند ولی در بلند مدت باعث تسکین دادن مهبل می شوند – اگر خیلی باعث سوزش شوند آنها را بشوئید.
اصلاح در عصر. این به آن دلیل است که شما زمان کافی برای آن کار داشته باشید و همچنین بعد از آن نیاز دارید که لخت باشید و یا لباس آزاد و یا لباس شب بپوشید. بعد از مدتی که شما عادت به اصلاح و تراشیدن کردید، شما می توانید این کار را در دو دقیقه در صبح در یک دوش گرفتن انجام دهید.
نپوشیدن لباس های ضخیم: پوست شما بعد از اینکه لایه رویی آن برداشته شد، قادر نخواهد بود که هرگونه مالش بر رویش را تحمل بکند. شما نباید لباسی بپوشید که آن لباس اجازه مالش پیدا کردن با مهبلتان داشته باشد. پیراهن و دامن بپوشید، شورت زنانه نپوشید در عوض شلوارک و یا شورت بکس مردانه بپوشید. اگر ممکن است اصلا لباس نپوشید. پاچه های الاستیکی شورتهای زنانه معمولی ممکن است خط بین ران ها و مهبلتان را اذیت بکند. پوشیدن شلوار جین تنگ بدترین ایده است.
خیساندن پوست در یک وان گرم و با یک دوش آب گرم قبل از اصلاح این کار باعث می شود که مو نرم تر شده و بریدن آن راحت تر شود این کار باعث می شود که زمان بیشتری بحساب بیاورید و باعث تیمار منطقه شرمگاهی می شوید.
بعد از تراشیدن، لخت و یا با یک پیراهن بخوابید. بدون شلوار و شورت باشید. لازم است که شما هیچ احساس سایشی بر روی مهبلتان، وقتی که خواب هستید، نداشته باشید.
در ابتدا خیلی دقیق نتراشید. بر روی پوست فشار ندهید. با تیغ به آرامی بر روی یک قسمت بکشید و سپس به منطقه دیگر بروید. شما کل مو را بر نمی دارید اما این کار باعث می شود که مقدارناراحتی که پوست تجربه می کند، کاهش یابد. با هر بار تراشیدن، شما باعث می شوید که موی بیشتری برداشته شود.
در جهت رشد مو بتراشید، این به آن معنی است که تیغ را از بالا به پایین بر روی بر آمدگی شرمگاهیتان بکشید و بصورت اریب به لبه های مهبل نزدیک شوید. شما می توانید جهت رشد موهایتان را وقتی که آنها را کوتاه کنید، مشاهده کنید. بعضی از زنان با تجربه در خلاف جهت رشد مو آنها را می تراشند، بعد از اینکه برای بار اول در جهت رشد حرکت کردند، با یک حرکت سبک و استفاده از یک لایه از ژل یا خمیر ریش، اینکار را می کنند. این نتایج بر اثر تراشیدن نزدیک بهم بوجود می آیند. این کار یک ایده خوب برای مبتدی ها نیست.
بعد ا تراشیدن، یک محلول تسکین دهنده به پوست بمالید. مراقب باشید که بو یا مواد افزودنی آن پوستتان را ناراحت نکند. روغن کودک ممکن است که پوست شما را روان کند و اصطلاک پوستتان را کاهش دهد. با همان نیرویی که برای کودک بکار می برید آنرا بمالید، اما پودرها برای مهبل و فرج بد هستند، اگرچه مقرون به صرفه می باشند.
زنان زیادی می خواهند که آیا روشهای دیگری علاوه بر تراشیدن برای از بین بردن موهای شرمگاهی وجود دارد یا نه. بله وجود دارد اما تراشیدن روشی است که بیشترین استفاده را دارد. تنها راه از بین بردن دائمی موهای شرمگاهی، الکترولیز است که آن هم خیلی گران است. لیزرهای کنونی بطور موقت موهای شرمگاهی را از بین می برند، اما بکار بردن مکرر آن مقداری از موهای شرمگاهی و یا همه آن ها نازک شده و یا از بین می روند. بعضی از زنان بوسیله موم مالی اقدام به از بین بردن موهای شرمگاهی برای مدت طولانی تری از بین بروند و پوست صاف تر و صیقلی تر باشد. موم مالی اگر هم یک فرآیند دردناک نباشد، اغلب ناراحت کننده است. بعضی از زنان از کرمهای حاوی سود سوزآور برای از بین بردن موهای شرمگاهیشان استفاده می کنند. بعضی از زن ها شهامت آنرا دارند که یکی پس از دیگری همه ی موهای شرمگاهیشان را بکنند. این کار ظاهرا کمتر از آنچه شما فکر می کنید دردناک است. بعضی از زنها از مواد شیمیایی مانند کرمهای اصلاح استفاده می کنند که ممکن است باعث سوزش بافتهای ظریف مهبل بشوند که نهایت احتیاط در بکار بردن آن ها باید رعایت شود.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-11-17
https://www.rahafun.com/?p=42595
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا