خواص آب گوجه که شما را شگفت زده می کند

خواص آب گوجه که شما را شگفت زده می کند
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خواص آب گوجه که شما را شگفت زده می کند

آب گوجه

 

آب گوجه فرنگی و خانه داری

گوجه فرنگی محصولی است که خوشبختانه در هر فصلی در دسترس است. این میوه سرشار از ویتامین c و انواع آنتی اکسیدان هاست. متخصصان تغذیه استفاده روزمره از این محصول را توصیه می کنند و فواید زیادی را برای گوشت و آب این میوه بر می شمرند. همانطور که میدانید امروزه آب گوجه فرنگی به عنوان یک نوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده و حتی میتوان آبمیوه های پاکتی آن را در سوپرمارکتها یافت اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مایع علاوه بر اینکه یک نوشیدنی خوشمزه است، کاربردهایی نیز در خانه داری دارد که در این مطلب ما به دو مورد از آنها اشاره میکنیم.

از بین بردن بوی بد ظروف پلاستیکی

ظرف های پلاستیکی کار بانوان خانه دار را راحت کرده اند و از آنها می توان در جاهای مختلفی استفاده کرد. با وجود این، ظروف پلاستیکی پس از مدتی در یخچال بو می گیرند و حس نامطبوعی به محیط یخچال می دهند. برای از بین بردن بوی بد ظروف پلاستیکی، مقدار کمی از آب گوجهفرنگی را روی اسفنجی بریزید و داخل و بیرون ظرف را با آن تمیز کنید. سپس ظرف و در آن را با آب گرم و صابون بشویید. آنها را به خوبی خشک کنید و به صورت جداگانه به مدت دو روز درون فریزر بگذارید. حال ظرف شما عاری از هرگونه بوی بد است و میتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

 

آب گوجه

 

از بین بردن بوی بد یخچال

حالا که صحبت از بوی بد یخچال شد باید به نکته مهم بازهم آب گوجه فرنگی به کمک خانه داران می آید. اگر میخواهید بوی بد یخچال و فریزرتان را که به دلیل وجود غذاهای مانده به وجود آمده از بین ببرید، مقداری آب گوجه فرنگی میتواند به شما کمک کند. بعد از خارج کردن و دور ریختن غذای مانده که موجب این بوی بد شده است داخل یخچال و فریزر را با اسفنجی آغشته به آب گوجه فرنگی رقیق پاک کنید. سپس این نقاط را با آب گرم و صابون آبکشی و خشک کنید. اگر اثری از بوی بد در یخچال باقی ماند این روند را دوباره تکرار کنید. شما میتوانید سرکه را نیز جایگزین آب گوجه فرنگی کنید.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-25
https://www.rahafun.com/?p=69478
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا