خواستگاری برای کلاهبرداری 60 میلیونی

خواستگاری برای کلاهبرداری 60 میلیونی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خواستگاری برای کلاهبرداری 60 میلیونی |www.rahafun.com

یک مرد که به بهانه ازدواج 60 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

شوک: سرهنگ مهریار سعیدی با اعلام این خبر اظهارداشت: در پی شکایت زنی مبنی بر این که مردی به بهانه ازدواج با وی 60 میلیون ریال پول دریافت و متواری شده است، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با آغاز تحقیقات و کشف سرنخ‌های اولیه، مشخصات این مرد کلاهبردار شناسایی شد. رئیس پلیس سیرجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیسی، مأموران پلیس موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ سعیدی تشریح کرد: در بازجویی‌های پلیسی مشخص شد که این مرد، با الفاظ فریبنده و انجام عملیات روانی فرصت فکر کردن و تصمیم‌گیری را از این زن سلب کرده و با ریختن طرح دوستی به بهانه ازدواج با وی 60 میلیون ریال پول از وی کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس سیرجان در پایان با بیان این که این متهم از طریق دادسرا روانه زندان شد خاطرنشان کرد: افراد کلاهبردار معمولاً شیک‌پوش، حراف و ولخرج هستند و با دادن وعده ازدواج، تأمین شغل، حل مشکلات، دادن گذرنامه و گواهینامه اقدام به کلاهبرداری می‌کنند پس باید با هوشیاری پس از اطمینان از نیت پلید طرف مقابل مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-11-21
https://www.rahafun.com/?p=3136
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا