خاطره جالب مهناز افشار از ازدواجش

خاطره جالب مهناز افشار از ازدواجش
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خاطره جالب مهناز افشار از ازدواجش

خاطره جالب مهناز افشار از ازدواجش

مهناز افشار یکی از سوپر استار های سینمای ایران. بعد از استقبال بالا از فیلم آتش بس شایعه ازدواج او با محمدرضا گلزار بر سر زبان ها افتاد. او میگوید این خبر تلخ ترین خبر عمرش بوده است…


مهناز افشار در حالی وارد ۳۵ سالگی می شود که هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد. او سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم <<دوستان>>وارد سینماشد اما ۲ سال بعد،فیلم<<شور عشق>>او را به شهرت رساند و بعد از آن تا امروز یکی از ستاره های سینمای ایران بوده،هر چند در مصاحبه هایش از عشقش به خانواده و تشکیل یک زندگی مشترک گفته است اما هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد البته چند سال قبل پس از فروش خیره کننده<<آتش بس>>شایعه ازدواج او و محمدرضا گلزار سر زبان ها افتاد که به گفته خودش یکی از تلخ ترین خاطره های زندگی هنری و شخصی اش است. او در این باره می گوید:<<یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا به دیدنم بیاید. کمی ناراحت بود.

 

عصر به دیدنم آمد،در دستش مجله ای بود که آن را از من مخفی می کرد،به خوردن چای دعوتش کردم. نشست،شروع کرد آسمان و ریسمان را به هم بافتن تا اینکه مجله را به من نشان داد،روی مجله با تیتر بزرگ ماجرای قصد ازدواج من با یکی از سوپراستارهای سینمای ایران درج شده بود…شوکه شده بودم،باورم نمی شد،چند بار مطلب را از اول تا آخر خواندم و برای خودم تکرارش کردم خیلی ناراحت بودم که چگونه ممکن است برای کسب سود،چنین دروغ بزرگی را به عنوان خبر به مردم بدهند.

 

در این مورد کار به شکایت و تشکیل پرونده برای صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه کشید اما این کار او ضررمعنوی زیادی را برای من به همراه داشت و این حادثه را به یکی از خاطرات و حوادث تلخ زندگی ام تبدیل کرد.

  • بدون دیدگاه
  • 2013-03-12
https://www.rahafun.com/?p=6804
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا