حضور گلشیفته فرهانی در فیلم ضد انقلابی

حضور گلشیفته فرهانی در فیلم ضد انقلابی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکس لخت گلشیفته فرهانی

حضور گلشیفته فرهانی در فیلم ضد انقلابی

به نقل از دیلی میل، هر چند تاکنون به صورت رسمی پیوستن فراهانی به این پروژه اعلام نشده بود، اما روزنامه دیلی میل اخیرا در مصاحبه‌ای با وی اعلام کرد او در اردن به سر می برد تا در فیلم “گلاب” به نقش آفرینی بپردازد.

هر چند در این مصاحبه فراهانی تاکید کرده که معتقد است باید سیاست را برای سیاستمداران گذاشت، اما او اینک با بازی در فیلمی که اولین تجربه جان استوارت مجری تلویزیونی آمریکایی است در اردن به سر می برد تا در این فیلم کاملا سیاسی بازی کند…

او در این مصاحبه گفته است ما هنرمندان هیچ ایده‌ای درباره آنچه رخ می‌دهد نداریم و می افزاید اما من ایران را ترک کردم زیرا آنجا سرکوب می شدم و با این کار به نماد آزادی و حقوق زنان بدل شدم. فیلم “گلاب” با اقتباس از خاطرات مازیار بهاری که در جریان پس از انتخابات دور قبل ایران دستگیر و به جرم جاسوسی زندانی شد، در حال ساخت است. تاکنون محل فیلمبرداری این اثر روشن نشده بود و فقط اطلاعات نشان می داد این فیلم در خاورمیانه در حال فیلمبرداری است.

سایت آی.ام.دی.بی نیز در اطلاعات این فیلم نامی از گلشیفته فراهانی نبرده است. اوایل ژوییه اعلام شده بود که شهره آغداشلو در این فیلم بازی می کند. این بازیگر ایرانی ساکن لس آنجلس، در نقش مادر مازیار بهاری روزنامه‌نگاری که گایل کارسیا برنال در نقش او جلوی دوربین می‌رود، بازی می‌کند.

بهاری متولد ایران که در سال 2009 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری راهی ایران شده بود، به دلیل جاسوسی به مدت 118 روز در زندان به سر برد. جان استوارت قرار است تا آخر این ماه این فیلم را تمام کند و 3 سپتامبر دوباره به برنامه تلویزیونی‌اش بازگردد. این فیلم قرار است در سال 2014 اکران شود.

  • یک دیدگاه
  • 2013-08-26
https://www.rahafun.com/?p=20651
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. فرشته گفت:

    بهاری متولد ایران که در سال 2009 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری راهی ایران شده
    بود، به دلیل جاسوسی به مدت 118 روز در زندان به سر برد
    .
    .
    .
    .
    منظورتون به اتهام جاسوسیه دیگه…….

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا