حاشیه های کنسرت احسان خواجه امیری

حاشیه های کنسرت احسان خواجه امیری
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

حاشیه های کنسرت احسان خواجه امیری

حاشیه های کنسرت احسان خواجه امیری

به گزارش خبرآنلاین، خواجه امیری در این کنسرت قطعاتی از آلبوم تازه خود با نام «عاشقانه ها»، تعدادی از کارهای گذشته و دو ترانه قدیمی پدرش (ایرج) را اجرا کرد…

این خواننده با همراهی یک ارکستر 11 نفره و استفاده از سازهای پاپ و کلاسیک غربی و کمانچه ایرانی، برنامه خود را اجرا کرد.

آشنایی احسان خواجه امیری با دستگاه های موسیقی و آواز ایرانی و اهمیتی که به شعر و ترانه می دهد، در این کنسرت نیز سبک و شیوه خاص او را به نمایش در آورد.

«احساس آرامش»، «نمی دونی»، «غریبانه»، «میوه ممنوعه»، «خلاصم کن»، «تموم قلب من»، «این حقم نیست»، «لحظه»، «نمی دونم»، «دریا»، «شیرین»، «نابرده رنج»، «سلام آخر» و.

با ترانه سرایی روزبه بمانی، اهورا ایمان، افشین یداللهی، حسین متولیان و امیر پیرنهان از جمله قطعات اجرا شده در این کنسرت بود.

هر دو سئانس کنسرت احسان خواجه امیری در سالن پر از تماشاگر برج میلاد برگزار شد که گرمای خاصی به این اجرا ها بخشیده بودند.

کنسرت احسان خواجه امیری موارد حاشیه ای و جذابی نیز داشت که چون خود اجرا شنیدنی و دیدنی بود.

رنگ آبی دوست داشتنی: در بخشی از کنسرت، احسان خواجه امیری با اشاره به رنگ ساز کوبه ای پرکاشن، آبی را رنگی دوست داشتنی دانست

او در این برنامه مثل همیشه بر استقلالی بودن خود تاکید کرد و برای دقایقی، بحث و جوی فوتبالی را بر سالن همایش های برج میلاد حاکم ساخت.

بهترین ارکستر: خواجه امیری در کنسرت چهارشنبه شب خود بار ها تاکید کرد که بهترین ارکستر موسیقی پاپ سال های اخیر را در اختیار دارد

برای همین او بار ها از هومن نامداری رهبر ارکستر (و نوازنده ساکسیفون)، هومن غفاری (درامز)، کامیار ماندگاریان و علی ضرابی (ترومپت)، محمد کاظمی (کیبورد)، مهرداد هزارخوانی (گیتار باس)، سیامک کریم پور (ترومبون)، امید حجت (گیتار الکتریک)، احسان نی زن (ویلن) و سیامک پناهی (پرکاشن) تشکر کرد.

یادی از روزبه بمانی: احسان خواجه امیری بعد از خواندن چند قطعه از آلبوم «عاشقانه ها»، از روزبه بمانی که ترانه های این مجموعه را سروده است، یاد و تشکر کرد

او گفت مطمئن است روزبه بمانی هر جا که هست، از دانستن اینکه مردم ترانه هایش را زیر لب زمزمه می کنند، شاد و امیدوار تر خواهد شد.

آواز به سبک ایرج: در این کنسرت احسان خواجه امیری دو ترانه قدیمی پدرش را بازخوانی کرد که در یکی از آن ها به سبک ایرج (حسین خواجه امیری) زیر آواز زد و غزلی را به یاد استاد همایون خرم خواند.

تفاوت میان اجرای جشنواره ای و کنسرت: همان ابتدای کنسرت، احسان خواجه امیری از هیجان و همراهی تماشاگران به وجد آمد و با بیان اینکه چنین گرمایی را انتظار نداشته، از اینکه اجرایش جشنواره ای نشده و به تمام معنا یک کنسرت است، ابراز خوشحالی کرد.

  • بدون دیدگاه
  • 2013-02-20
https://www.rahafun.com/?p=6095
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا