تغییرات دستگاه تناسلی آقایان

تغییرات دستگاه تناسلی آقایان
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

تغییرات دستگاه تناسلی آقایان

jensi 11 dey (2)

تغییرات دستگاه تناسلی مردان در طول زندگی
همان طور که می دانیم قدرت جنسی مردها ، با افزایش سن ، کاهش می یابد . همچنان که سطوح هورمون تستو سترون پایین می آید ، توانایی جنسی رو به افول می نهد  ، یعنی نعوظ و حفظ آن دشوارتر می گردد . افزایش سن علاوه بر آن ، بر مقدار و کیفیت تولید اسپرم نیز تاثیر می گذارد .

در کل توانایی جنسی مردان بین 40 تا 70 سالگی ، از 60%  اولیه به 30% میزان دوره جوانی افت می کند.
از سویی افزایش سن بر نحوه ادرار مردان نیز تاثیر منفی می گذارد طوریکه به دلیل ضعف عضلات مثانه یا بزرگی پروستات و سایر دلایل ، خروج ادرار ضعیفتر و آرامتر می گردد . این تغییرات به همین موارد ختم نمی شود ، بلکه با عبور سن مردان از 30 سالگی ، آلت آنها نیز دچار تغییرات می گردد که در زیر شرح می دهیم :
– ظاهر آلت تناسلی مردان، دو تغییر عمده دارد : سر آلت رنگ براق و یک دست  خود را ازدست  می دهد که نتیجه کاهش جریان خون در آن ناحیه است و دیگر اینکه موی ناحیه زهار شروع به ریزش می نهد .
– اندازه آلت ؛ با افزایش چربی در ناحیه شکم و زیر شکم ، طول آلت کوتاهتر به نظر می رسد . در افراد خیلی چاق ، آلت کلاً در میان توده چربی و گوشت گم می شود.در کنار این کوتاه شدگی معمولی متناسب با افزایش سن هم قرار دارد که قطر آن معمولاً حدود 1 تا 2 سانتیمتر نسبت به دوره جوانی است.

یک دلیل این کاهش  به تصلب شرایین آلت در اثر وجود چربی ها برمی گردد که منجر به کاهش جریان خون به داخل حفره های آلت و انبساط آن می گردد و دلیل دیگر آن کاهش خاصیت کشانی حفره های آلت است . در این دوره ، انداره بیضه ها هم رفته رفته کوچک می شود و قطر آنها حدوداً از 3 به 2 سانتیمتر کاهش می یابد .
– در افراد میانسال به بالا آلت از شق و رقی در حالت نعوظ خارج شده و به صورت قوسی در می آید . نتیجتاً نعوظ  و دخول ممکن است همراه با درد باشد .
– حساسیت ، مطالعات نشان می دهد که سر آلت رفته رفته حساسیت اولیه خود را از دست می دهد که این امر رسیدن به اوج لذت و یا نعوظ کامل را دشوار می سازد .
– با وجود همه این تغییرات ، محققان معتقدند که خوشبختانه میل و رضایت جنسی مردان افت شدیدی پیدا نمی کند یعنی اگر مسئله اصلی را در رابطه زناشوئی ارضای طرف مقابل هم بدانیم این امر به اندازه آلت و یا اوج آمادگی فیزیکی بستگی ندارد ، بلکه به تجربه و شناخت بیشتر وابسته است که آنهم نزد این میانسالان فراوان یافت می شود!

  • بدون دیدگاه
  • 2015-01-01
https://www.rahafun.com/?p=45580
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا