تجاوز 3پلیس به یک دختر!!!

تجاوز 3پلیس به یک دختر!!!
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

وزارت کشور تونس اعلام کرد که مسئولان تونسی سه پلیس را به اتهام تجاوز به یک دختر در خودرویشان بازداشت کردند.وزارت…

وزارت کشور تونس اعلام کرد که مسئولان تونسی سه پلیس را به اتهام تجاوز به یک دختر در خودرویشان بازداشت کردند.وزارت کشور تونس اعلام کرد: این دختر به نیروهای امنیت شهر قرطاج ابلاغ کرد که در ساعات پایانی شب از سوی نیروهای امنیتی در منطقه قرطاج در مرکز پایتخت مورد تجاوز قرار گرفت و این نیروها از دوست پسرش باج گیری کردند.وزارت کشور تونس تصریح کرد: به سرعت سه مظنون به اداره پلیس در القرجانی برای بررسی ابهامات این مساله ارجاع داده شد و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

در ژوئیه گذشته نیز رافة العیادی، یک فعال و مترجم تونسی اظهار کرده بود که پلیس منطقه در ساعات پایانی شب گذشته زمانی که به خانه‌اش باز می‌گشت وی را دستگیر کرد.

وی در ادامه افزود که پلیس الفاظ خشونت آمیز علیه وی به کاربرد و وی را قبل از آزاد کردن مجبور به امضای تعهدنامه‌ای کرد که به وی اجازه خواندن را نداد.العیادی تصریح کرد که با دخترانی که با تجاوزهای مشابه از سوی پلیس مواجه شده‌اند، تصمیم گرفته است که پروند‌ه‌ای در این خصوص به شورای ملی موسسان که به تدوین قانون اساسی جدید می‌پردازد، ارائه دهد.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-09-10
https://www.rahafun.com/?p=1332
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا