بهترین زمان برای لایه برداری پوست 

بهترین زمان برای لایه برداری پوست 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بهترین زمان برای لایه برداری پوست 

لایه برداری پوست 

 

لایه برداری از پوست را از سنین نوجوانی آغاز کنید
اگر از اواخر بیست سالگی شروع به استفاده از ماسک های لایه بردار پوست کرده اید کمی دیر است.

لایه برداری از پوست باید در سنین نوجوانی آغاز شود تا منافذ پوستی را تمیز کرده و از بروز جوش جلوگیری کند همچنین سلول های مرده را از سطح پوست پاک کند. چه پوست شما خشک باشد چه چرب ، بهتر است از اواسط سالهای نوجوانی، برای داشتن پوستی صاف تر از لایه بردارها استفاده کنید.

سرم ها و کرم های دور چشم را از اواسط بیست سالگی استفاده کنید
این خیلی مهم است که این محافظت پوستی را چند دهه پیش از بوجود آمدن چروک دور چشم آغاز کنید. بهتر است این کار را از اواسط بیست سالگی آغاز کنید، اگر پیش از آن از ضد آفتاب برای دور چشم استفاده می کردید، امروزه می توانید کرم های مخصوص دور چشم را تهیه کنید که هم سبک تر هستند، هم آنتی اکسیدان دارند و از پوست دور چشمتان در برابر نور خورشید محافظت می کند. از کرم های دور چشمی استفاده کنید که ویتامین C دارند، این ویتامین باعث می شود چروک ها خیلی دیرتر پدید بیایند و به محضی که کوچکترین اثر از آنها دیده شود خیلی سریع با این کرم ها از بین می روند.

کرم زدن گردن را از اوایل سی سالگی آغاز کنید
گردن شما نیز می تواند باعث شود شما مسن تر به نظر برسید. به همین دلیل مراقبت از پوست گردن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

لایه برداری پوست 

افرادی که پوست روشن تری دارند و از کرم ضد آفتاب روی گردنشان استفاده نمی کنند خیلی زودتر دو رنگی و لکه را روی گردنشان مشاهده خواهند کرد. افرادی که پوست تیره تری دارند نسبت به افرادی که پوست روشن تری دارند کمتر احتیاج به مراقبت از پوست گردن دارند. اما این بدین معنا نیست که باید این مساله را فراموش کنند بلکه مراقبت از پوست گردن را نیز باید برای زیباتر ماندن در برنامه خود قرار دهند.

کرم های ضد چروک را از اواسط بیست سالگی آغاز کنید
بین بیست سالگی تا سی سالگی زمانیست که باید شروع به استفاده از کرم های ضد چروک کنید. رتینول می تواند به بازسازی پوست کمک کرده و موجب شود پوست شفاف تر و زنده تر باشد. کرم هایی که دارای ویتامین C هستند می توانند تاثیرگزار تر باشند چرا که ویتامین C آنتی اکسیدان است و از چروک افتادن پوست جلوگیری می کند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-07
https://www.rahafun.com/?p=68833
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا