بهترین روش برای چاق شدن

بهترین روش برای چاق شدن
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بهترین روش برای چاق شدن

چاق

 

لاغر ها چگونه چاق شوند؟
در بین مردم افرادی هم هستند که از وزن کم خود رنج می برند و دوست دارند وزن ایدهال خودرا به دست بیاورند پزشکان می گویند از جمله دلایل کمبود وزن می توان به کاهش مقدار انرژی دریافتی نسبت به نیازهای فرد داشتن فعالیت های زیاد اختلال در جذب مواد غذایی ابتلا به بیماری های غیر ارادی مانند بیماری های مزمن ریوی ازدیاد ترشح غده تیروئیدو استرس روانی و روحی است.

 

در مورد کمبود وزن افراد باید به صورت تدریجی و بر اساس توانایی در هفته نیم کیلو وزن اضافه کنند تا دچار بیماری های معده و اختلال در فعالیت های قلبی نشوند همچنین در افراد لاغر فقر غذایی فرد دچار کمبود وزن باید از طریق مصرف مواد غذایی پروتئینی و چربی های غیر اشبع جبران شود بنابراین باید این افراد غذاهایی را که موجب تحریک اشتها مصرف کنند و به این صورت با افزایش تدریجی میزان انرژی دریافتی رژیم غذایی قدر به تامین نیازهای فرد خواهد شد که البته بسته به ارزیابی تغذیه ای گروه های مختلف افراد متفاوت است.

 

در افرادی که لاغر هستند و می خواهند چاق شوند بعد از محاسبه میزان مصرف انرژی روزانه در این افراد نسبت به وزن و شرایط فرد از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلو کالری به مصرف روزانه وی اضافه می شود فردی که می خواهد در روز ۵۰۰ کیلو کالری به بدن خود اضافه کند در طول روز باید یک عدد موز یک لیوان شیر و بستنی دو برش نان اضافه برنانی که قبلا مصرف می کرده و ۳۰ گرم پنیر مصرف کند که البته با توجه به ذائقه فرد می توان جایگزین هایی برای هر کدام از این مواد غذایی در نظر گرفت.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-26
https://www.rahafun.com/?p=69485
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا