اوج خلاقیت و نوآوری ؛ پرورش علفزار روی کیس کامپیوترتان !

اوج خلاقیت و نوآوری ؛ پرورش علفزار روی کیس کامپیوترتان !
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خوب است بدانید که استفاده از کامپیوتر حتی یک ساعت هم، برای محیط زیست ضرر دارد. چه برسد به یک روز. نه بدلیل استفاده از قطعات پلاستیکی ساخته شده در آن، بلکه استفاده از زنجیره ذغال سنگی که در قطعات مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش ایران ویج به نقل ازجام نیوز؛ یک کامپیوتر که روشن است، از خود گرما و گاز CO2 تولید می کند که منجر به گرم شدن زمین می شود و به آرامی سیاره ما را نابود می کند.

 

با این حال Mike Schropp با استفاده از خلاقیت خود راهی برای ایجاد مقداری کربن به وجود آورده است تا کمکی به چرخه ی حیاط محیط زیست کرده باشد.

 

با استفاده از وسایل ابتدایی و یک کیس معمولی پنتیوم ۴ می توان این کار را انجام داد،تا هم احساس آرامش کنید و هم کمی جلوی این آلودگی زیستی که کامپیوتر ها ایجاد می کنند را بگیرید.

این طرح تنها ۲۰دلار هزینه دارد!همان طور که در عکس می بینید،لوله های شیشه ای که پر از خاک هستند هم باعث جذب گرما می شوند،و هم باعث انتقال حرارت به خاک که این امر هم باعث جوانه زدن و رشد گیاه می شود.

 

در ضمن می توانید در وعده های غذایی خود هم از آن ها استفاده کنید!(البته بستگی به نوع گیاه هم دارد که از چه گیاهی برای رشد استفاده می کنید)

 

  • بدون دیدگاه
  • 2013-02-04
https://www.rahafun.com/?p=4260
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا