اعتراض شریفی‌نیا به حضور زنان بی‌حجاب

اعتراض شریفی‌نیا به حضور زنان بی‌حجاب
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

اعتراض شریفی‌نیا به حضور زنان بی‌حجاب در یک مراسم افتتاحیه!|www.rahafun.com

با پخش قسمت یازدهم «کلاه پهلوی»، هشتاد درصد بازیگران این سریال تلویزیونی در یک سکانس حضور خواهند داشت. همچنین سایت اینترنتی این سریال نیز همزمان با پخش قسمت جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش شبکه ایران، در قسمت یازدهم کلاه پهلوی که جمعه دهم آذرماه پخش خواهد شد، فرخ باستانی همزمان با جشن تولد ولیعهد، گروهی از مسوولان کشوری را به سامان دعوت می کند تا در مراسم افتتاح خیابان اصلی شهر و دو میدان آن حضور داشته باشند. این مراسم به دلیل حضور زنان بی حجاب با اعتراض میرزا رضا، ذبیح الله و احسان مواجه می شود و آنها ابتدا در مراسم حضور نمی یابند اما با پی گیری فرخ و صمصام، آنها در بخشی از مراسم حاضر می شوند.

اعتراض شریفی‌نیا به حضور زنان بی‌حجاب در یک مراسم افتتاحیه!|www.rahafun.com

بر اساس اعلام روابط عمومی این سریال تلویزیونی، رضا فیاضی در نقش «حکمت»؛غلامرضا علی اکبری در «نقش محتشم السلطنه اسفندیاری» رییس مجلس وقت، کرامت رودساز در نقش «فرمانده لشگر»،دکتر علی پویان در نقش «نورسته فرد» نماینده مردم سامان در مجلس ملی، مژگان جودی در نقش «جیران» وابسته سفارت ترکیه در ایران، سارا منجزی در نقش «تانیا» دختر ارمنی و داریوش کاردان در نقش «جوانشیر» برخی از بازیگرانی هستند که مخاطبان برای اولین بار شاهد ایفای نقش آنها در این سریال خواهند بود. این گروه بازیگران در کنار دیگر بازیگران سریال همچون: نگین محسنی، امیرعلی دانایی، داریوش فرهنگ،آنا نعمتی و….در سریال حضور خواهند داشت و مخاطبان برای اولین بار شاهد حضور بیش از 80 درصد از بازیگران کلاه پهلوی در یک قسمت خواهند بود.
«رضا کیانیان» نیز از دیگر بازیگرانی است که در این قسمت ایفای نقش خواهد کرد. آغاز آموزش زبان فرانسه به زنان سامان از سوی بلانش نیز از دیگر رویدادهای این قسمت است.
 آغاز به کار سایت اینترنتی «کلاه پهلوی»
همزمان با پخش قسمت یازدهم سریال کلاه پهلوی، سایت اینترنتی این سریال نیز آغاز به کار خواهد کرد.
این سایت از طریق دو نشانی: www.kolahpahlavi.tv و www.kolah-pahlavi.ir قابل دسترسی خواهد بود.گفت و گو با عوامل و بازیگران سریال، انتشار مطالب مخاطبان، برگزاری مسابقه نقد نویسی، انتشار عکس ها و فیلم های پشت صحنه، انتشار سکانس های برگزیده و… بخش هایی از فعالیت های این سایت است. سایت مذکور همزمان با پخش قسمت یازده سریال در دسترس مخاطبان خواهد بود.
پیش از این سریال های «مختارنامه» و «شوق پرواز» نیز با راه اندازی سایت اینترنتی زمینه ارتباط و تعامل مستقیم و بی واسطه مخاطبان با این آثار را فراهم کرده بودند.
سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده است. پخش این سریال از 24 شهریورماه آغاز شده و تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

به تازگی رضا استادی روزنامه نگار جوان مدیریت روابط عمومی این مجموعه را برعهده گرفته است.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-12-02
https://www.rahafun.com/?p=3423
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا