ادعاهای بی پایه و اساس ملکه زیبایی پنسیلوانیا

ادعاهای بی پایه و اساس ملکه زیبایی پنسیلوانیا
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

ادعاهای بی پایه و اساس ملکه زیبایی پنسیلوانیا |www.eydoone.com

مگ فور: دختر شایسته پنسیلوانیا، “شینا مونینی” ادعا میکند دختر شایسته فلوریدا لیست 5 نفره فینالیستها را قبل از شروع رقابتها دیده است او مدعی شده به همین دلیل این مسابقات از پیش تعیین شده و فاقد ارزش است.

برگزار کننده این دوره از رقابتهای دختر شایسته امریکا به دلیل این اظهارات از وی به دادگاه شکایت کرد. او توانست در این محکمه ملکه زیبایی سابق پنسیلوانیا را مغلوب کرده و به خاطر اظهارات بی اساسش علیه این سازمان به پرداخت غرامت محکوم کند.

دادگاه ایالتی این بانوی زیبا را به پرداخت یک غرامت 5 میلیون دلاری به خاطر اتهامات بی اساس و مدرکی که به برگزار کنندگان مراسم نسبت داده بود محکوم کرده است.

او بعد از کنار رفتن در دور نیمه نهایی رقابتها مسئولین برگزاری را به تقلب متهم کرده و ادعا کرده بود “کارینا برز” دختر شایسته فلوریدا پشت صحنه رقابتها به او گفته است که لیست 5 نفر فینالیست این دوره از رقابتها را دیده است و 5 نفر نخست این رقابتها درست همان کسانی بودند که او نام برده بود.

سازمان برگزاری رقابتها این ادعا را تکذیب کرده و برای اثبات صحت موضوع به دادگاه شکایت کرد. آنها معتقدند این  دختر جوان 22 ساله به خاطر ناراحتی از حذف شدن زودهنگام خود این صحبتها را بیان داشته است.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-12-22
https://www.rahafun.com/?p=3825
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا