احادیث مسائل جنسی-سری دوم

احادیث مسائل جنسی-سری دوم
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

 احادیث مسائل جنسی-سری دوم

 احادیث مسائل جنسی-سری دوم

در زیر مجموعه ای از احادیث گران بها و خواندنی در مورد مسائل زناشویی و جنسی و همچنین ارتباط با همسر را ذکر کرده ایم تا انشالله با فراگیری و دقت در این احادیث زندگی زناشویی خوبی را برای خود رقم بزنید.

حدیث های نقل شده از امام صادق (ع) ،امام علی (ع) ،پیامبر اکرم(ص) ،امام رضا(ع) ،امام صادق(ع) می باشند.


امام صادق (ع) :

زنان به قدر کافی از عادت ماهیانه رنج می برند روا نیست با آمیزش در این دوران به رنج آنها بیفزاییم . این عمل علاوه بر حرمت شرعی ،غیر اخلاقی و غیر بهداشتی نیز می باشد ،در این اوقات می توان از دیگر اعضا بهره برد.

 

امام علی (ع) :

مرد باید مقداری از شهوت خود را نگه دارد که همواره توانایی جنسی داشته باشد ،زیرا زن شوهر خود را در امور جنسی توانا بیابد ،بهتر از این است که او را ناتوان ببیند ،مرد ناتوان نمی تواند همسر خود را راضی نگه دارد .

 

امام علی (ع) :

اگر گاه چشمانت بی اختیار یا با اختیار به زنی افتاد و مسحور او شد و دلت لرزید ،پیش از این که پایت بلغزد ،چشم فرو بند و در اولین فرصت با همسرت هم بستر شو ،چرا که زنان همگی مانند همند.

 

پیامبر اکرم(ص) :

وقتی کودکی در اتاق است و شما را می پاید و حتی بی اختیار نفس و صدای شما را می شنود،از خیر این لحظات دل نشین و بهشتی در گذرید ،مبادا آن کودک در بزرگی به رابطه نامشروع تن در دهد که رستگار نمی گردد.

 

پیامبر اکرم(ص) :

خانم ها از آرایش دریغ مکنید ،بهترین ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار برید زیبا ترین و دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید ،در یک کلام چشمو دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید .

 

پیامبر اکرم(ص) :

در اول شب چه زمستان و چه تابستان ،امیزش نکنید زیرا معده و رگها پر است و موجب بیماری نقرس ،سنگ مثانه ،ضعف چشم و چکیدن ادرار می گردد.

 

امام رضا(ع) :

آقایان!مطابق میل خانمتان لباس بپوشید ،در خانه نیز آراسته و دل ربا باشید ،هوش و حواس همسرتان را ماهرانه به خود جلب کنید ،با این کار غدد جنسی او را نسبت به خود فعال کنید و عفت او را نسبت به دیگران فزونی می بخشید.

 

امام رضا(ع) :

همان گونه که در امور جنسی زیاده روی نارواست ،کم گذاردن و سستی به خرج دادن نیز ناشایست است ،روا نیست مرد بیش از ۴ ماه ،امیزش جنسی با همسر جوان خود را ترک کند حتی اگر مثیبت دیده باشد .

 

امام رضا (ع) :

مراقب باشید ،رو و پشت به قبله با همسر خویش هم بستر شدن ،زشت و ناپسند است .حرمت کعبه را نگه دارید و خدا و فرشتگان را از خویش نا خرسند مسازید .

 

 

امام صادق(ع) :

در این اوقات آمیزش نکنید : ۱- بین اذان صبح و طلوع خورشید ۲- بین غروب تا تاریک شدن هوا ۳- هنگام خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی ۴- هنگام زلزله

 

پیامبر اکرم(ص) :

اگر فرزند کم عقل ودیوانه و جذامی نمی خواهید در اول ،وسط و آخر ماه (قمری ) با همسر خود در نیامیزید چه بسا ممکن است آن چه نمی خواهید صورت پذیرد.

 

پیامبر اکرم(ص) :

گاهی سر بر بالین همسرتان بگذارید ،با او گفت و گو کنید ،کلمات سوزان و عاشقانه رد وبدل کنید ،یکدیگر را در آغوش بفشارید ،عشق بازی با همسر سرگرمی مومن است.

 

پیامبر اکرم(ص) :

در شب عید فطر ،عید قربان و نیمه شعبان نیز آمیزش به قصد فرزند دار شدن دوری گزینید چرا که ممکن است فرزند شما شرور ،معلول ،بد یمن و زشت رو گردد .

 

پیامبر اکرم(ص) :

چون همسرت باردار شد ،از آمیزش بپرهیز،تنها در ماه های اول (با مشورت پزشک ) می توانی با وضو به نزدیکی اقدام کنی،جنینی که در رحم همسرت است بسیار مقدس و قابل احترام است.

 

پیامبر اکرم(ص) :

عشق به همسر گرما بخش و انرژی زاست ،با اعلام این عشق به او قلب وی را تسخیر کنید. ((دوستت دارم عزیزم )) جمله ای که هیچ گاه از قلب زن بیرون رفتنی نیست ،همسر خود را از این کلام آتشین محروم نسازید.

 

پیامبر اکرم(ص) :

هر کار از راه خود به انجام رسد نی*****ت .آمیزش با همسر نیز باید از طریق معمول صورت پذیرد تا آرامش جنسی و روانی حصل آید. نزدیکی با او از پشت به شدت مکروه ،نامیمون و غیر بهداشتی است .

 

امام رضا (ع) :

هم آغوشی را برای آخر شب بگذارید زیرا برای بدن مناسب ،برای فرزند دار شدن امید وارتر و فرزند عاقل تر خواهد شد

 

پیامبر اکرم(ص) :

و آخر اینکه آنچه در خانه می گذرد امانت است، روا نیست زن ها آن چه میان آن ها و شوهرانشان در خلوت می گذرد به زنان دیگر بازگو کنند.

  • ۳ دیدگاه
  • 2013-04-10
https://www.rahafun.com/?p=9522
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. مرتضی گفت:

    برخی از کلمات در این احادیث قطعا از دهان معصوم بیرون نیامده بلکه از سوی مترجم افزوده شده تا جملات امروزی تر وجذاب تر به نظر آید اما مفاهیم تقریبا درست منتقل شده اند. ای کاش قسمتهایی که جزو حدیث نیستند با کروشه جدا می شد. در سایت های دیگر هم که گشتم همه در احادیث دخل و تصرف کرده اند حتی تصرفات کاملا خنده دار و نادرست. شاید به گمان خودشان کلام ائمه چندان به روز نبوده و خواسته اند آن را با مذاق مردم امروزه سازگار نمایند. به همین دلیل هم هست که اصل حدیث و یا مرجع آن معمولا ذکر نشده است.

    • admin گفت:

      سلام آقا مرتضی
      ممنون از نظرت
      دخل و تصرفی در احادیث انجام نشده اما ممکنه کمی تغییر به دلیل روان شدن مفهوم داده شده است

  2. بنت الهدی گفت:

    با سلام
    و تشکر از احادیثی که گذاشتید. اگر ممکن هست مرجع احادیث ذکر شده را در اختیار اینجانب قرار دهید
    موفق باشید

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا