آیا از کوچک بودن سینه رنج می برید؟

آیا از کوچک بودن سینه رنج می برید؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

آیا از کوچک بودن سینه رنج می برید؟

آیا از کوچک بودن سینه رنج می برید؟

تمام خانم ها همواره بدنبال داشتن سینه هایی زیبا هستند چرا که آنرا نشانه ی زنانگی خود می دانند . سینه های زیبا برای زنان یعنی سینه های سفت ، با قوام و اندازه ای متناسب با اندام است برخی از خانم ها از داشتن سینه های کوچک گله مندند چرا که غالبا سینه های کوچک موجب افسردگی و ناراحتی آنان می شود و مایلند که سینه هایی بزرگ تر ، خوش ترکیب تر ، زیبا تر ، متناسب و چالاک و رو به جلو داشته باشند .

البته لازم به ذکر است دخترانی که هنوز سینه های آنان در حال رشد است باید صبر کنند چرا که سینه ها بزرگتر خواهند شد . لذا این دستور مخصوص خانم هایی است که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته و رشد سینه های آنان کامل شده و از اندازه ی آن راضی نیستند و دوست دارند سینه های بزرگ تری داشته باشند .

دلایل اصلی کوچک بودن سینه ها :

۱- علل هورمونی :

الف : هورمون های فولیکولین-لوتئین : ( که هر دو از هورمونهای تخمدان هستند ) و در صورت کمبود آنها فقط با تجویز متخصص زنان باید استعمال شوند.

ب : کم کاری تیرویید و هیپوفیز : نیز عامل بسیار نیرومندی محسوب میگردد. در کل کمبود هورمونهای تخمدان و هیپوفیز مولد کوچکی سینه هاست.براس پیگیری امر باید به متخصص غدد مراجعه نمود …

۲- لاغری مفرط :

افراد لاغر کلا بافت چربی در بدنشان کم است و همچنین هورمونهای جنسی در بدنشان کمتر از افراد عادی است که این امر باعث کوچک بودن سینه هامی گردد .

بنا براین توصیه می نماید برنامه ی مرربوط به چاق شدن را که در این وب قرار داده شده مطالعه و به آن عمل نمایند . این افراد باید چاق شوند تا حجم سینه های آنها بزرگتر شود .

۳ – رژیم لاغری و سوء تغذیه :

مخصوصا در خانم های چاقی که بدون برنامه علمی بطور ناگهانی شروع به کم کردن وزن می کنند چربیهای بدن کاهش می یابد و چون سینه نیز مقدار زیادی بافت چربی دارد کوچک می گردد و همچنین چروکیده و افتاده می شود. در این افراد چون کوچکی سینه بدنبال رژیم غذایی بوده است بنابراین با توقف رژیم غذایی وبرگشت به حالت عادی واستفاده از رژیم پر پروتیین مشکل فرد برطرف خواهد شد . البته ممکن است کمی افتادگی در سینه ها باقی بماند .

۴- ژنتیک :

این مورد شایعترین علت کوچکی سینه ها در خانم ها می باشد . و معمولا به کرم ها و قرض های گیاهی پاسخ مناسبی نخواهد داد و این مواد به هیچ عنوان باعث رشد سینه نمی گردند . آیا حجم سینه ها با دیگر تغییر و تحولات بدن تغییر خواهد کرد ؟ با افزایش وزن، بافت چربی موجود در سینه ها و در نتیجه حجمشان افزوده می شود.

در مقابل با کاهش وزن بافت پیوندی و الاستیک نامتغیر باقی مانده و بافت چربی کاهش می یابد. از آنجایی که تغییر وزن موجب نابودی رشته های الاستیک و شل شدن پوست می شوند، بهتر است از تغییرات رادیکالی وزن جلوگیری نمود. یکی از پیامد های حاملگی افزایش حجم سینه هاست. اصولاً پس از خاتمه دوران شیردهی که پستانها به حالت اولیه خود باز می گردند، کمی جمع و چروکیده می شوند.

مکمل های استروژن و پروژسترون، دارو، اختلالات هورمونی، یائسگی و در نهایت کهولت نیز هر کدام به نحوی موجب تغییرات عدیده در حجم سینه ها می شوند. با بالارفتن سن پوست نازکتر شده و هورمونها در بدن افزایش می یابند که به نوبه خود باعث جمع شدن لوبولهای سینه می شود.

اما نگران نباشید یک روش طبیعی برای حفظ طراوت و شادابی سینه ها وجود دارد آنهم : آمیزش جنسی مداوم در طول زندگی است .  اساساْ بانوانی که ازدواج می کنند بخاطر نقش مهم روابط زناشویی و ارگاسم از اندام بهتری برخوردارند . بخصوص در مورد بانوانی که می توانند ارگاسم را تجربه کنند .

لذا خانم هایی که هیچگاه ازدواج نمی کنند و هیچگونه ارتباط زناشویی را تجربه نمی کنند غالباْ سینه هایی چروک و اندامی نه چندان زیبا پیدا می کنند مگر با انجام تمرینات ورزشی.

و اما روشی بسیار آسان و بدون هزینه برای بزرگتر کردن سینه های زنان. این روش بسیار ساده و بدون هزینه و قابل اجرا برای همه ی خانم ها است . این روش برای خانمهایی مناسب است که رشد پستانهایشان به حداکثر خود رسیده باشد.

معمولاْ بسیاری از دختران پس از اتمام رشد پستانها در پایان دوران بلوغ، پستانهایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی آنها شود چرا که اکثر دختران مایلند پستانهای بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و آویزان.

برای بزرگ شدن سینه در این روش شما باید سوتین خود را باز کرده و سینه هایتان را آزاد کنید و کاملاْ به حالت افقی قرار بگیرید، (بهترین حالت وقتی است که شب می خواهید بخوابید) سپس کف دستان خود را یعنی کف دست راست را روی سینه راست و کف دست چپ خود را روی سینه چپ بگذارید و به آرامی شروع به مالیدن سینه ها کنید به طوریکه دو سینه را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید.

می توانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید و در مدت تقریباْ کوتاهی مثل ۶ ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است. همانطوریکه قبلاْ گفته ام معمولا زنان لاغر اندام دارای سینه های کوچک هستند .

بنابر این خانم ها حتماْ باید کمی چاق شوند لذا به دستوراتی که در این وب برای چاق شدن آمده و دستورات کارشناسی دیگر توجه فرمایید .

منبع: سایت پزشکان  .iran.pezeshk.us

  • ۲ دیدگاه
  • 2013-06-23
https://www.rahafun.com/?p=14903
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. ziz گفت:

    نظرتون درباره ی داروهای هرمونی برای افزایش سایز سینهچی هست؟ایاباعث چاقی زیاد میشه وفرم اندام و به هم میریزه یا اینکه اگه استفاده نشه سینه ها به همون حالت قبل برمیگرده؟ ممنون لطفا جواب بدید

    • admin گفت:

      در مورد این مورارد با پزشک متخصص مشورت کنید
      ولی اصولا داروهای هرمونی ضرر های جبران ناپذیری دارد

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا