آرزوی هنرمندان برای سال 92 چیست؟

آرزوی هنرمندان برای سال 92 چیست؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

آرزوی هنرمندان برای سال 92 چیست؟

آرزوی هنرمندان برای سال 92 چیست؟

با ورود به سال جدید و مشکلاتی که در سال قبل داشتیم از جمله گرانی و تورم و  کم بودن دست مزدها و… به پای صحبت هنرمندان و شاعران خوب کشورمان نشستیم و از آنها درباره آرزویشان در سال جدید سوال کردیم که هر کدام پاسخ های جالب و پر معنایی را دادند…

جمشید مشایخی

بزرگ‌ترین آرزوی من این است که یک روز صبح که از خواب بیدار شدم و پیچ رادیو را چرخاندم، گوینده رادیو اعلام کند که برای همیشه جنگ در جهان تمام شده و آتش بس شده و صلح همه جای زمین را فراگرفته است. امیدوارم چنین خبری را در یکی از روزهای سال نو بشنوم.

محمود پاک‌نیت

آرزو می‌کنم تمام جوان‌ها سروسامان بگیرند. کسانی که از زندگی سرد شدند، به آن علاقه‌مند شوند. به هر حال عمر می‌گذرد، چه بهتر که در بهترین شکل بگذرد. جوان‌ها معتقدند که هیچ چیز ندارند در هر حالی که من معتقدم تا زمانی که سالم‌اند، همه چیز دارند. اگر این همه چیز را به کار گیرند، مطمئنا به آن چیزی که می‌خواهند دست پیدا می‌کنند.

محمد حاتمی

امیدوارم در کنار یک فضای شاد و پر از تعقل و عشق به همه چیزهایی که می‌خواهیم برسیم.

جعفر دهقان

بهترین آرزوی من این بوده که خانواده‌ ایرانی‌ها همیشه سالم و تندرست باشند و بدون مشکل و مسئله‌ای روزگار را بگذارنند و همیشه خنده روی لبانشان باشد. امیدوارم همه هموطنان در آرامش کامل به سر ببرند و در سال 92 از گرانی، تورم و مسائل اینچنینی خبری نباشد.

حاج حسین هوشیار

دوست دارم سال نشاط و شادی مردم باشد؛ سال موفقیت‌ها؛ سال عزت و سربلندی ایران باشد.

فرهاد جم

دوست دارم بیش از گذشته شاهد آرامش، رفاه و سلامت مردم باشم.

مهران رجبی

سلامتی برای همه ایرانی‌ها. باید دعا کرد و مطمئن باشیم که شدنی است. ان‌شاالله همه عاقبت به خیر شوند.

حسن کاخی

امیدوارم در سال نو، توجه بیشتری به دوبله و وضعیت فعالان این عرصه شود. آرزوی آرامش و سلامتی روحی و جسمی را از خداوند منان برای همه مردم خواستارم. در بهار نو آرزوی بالارفتن دستمزدها و کاهش تورم را از خداوند بزرگ خواستار هستم

محمدعلی بهمنی

امیدوارم همه مردم به همراه بهار ، بهاری تر و شکوفا شوند

عبدالرضا اکبری

امیدوارم که سال 92 سالی پر از برکت دوست داشتن و مهربانی باشد

رضا اسماعیلی

غبارزدایی از فرهنگ، بیرون آمدن اصحاب فکر و فرهنگ از مظلومیت و مهجوریت و آشتی مردم با شعر و شاعران از آرزوهای من در سال جدید است.

انسیه شاه‌حسینی

آرزوی من در سال 92 صلح و آرامش برای همه است و امیدوارم مانند سال 91 سالی پرکار و راضی کننده باشد.

عزت‌الله انتظامی

سال 92‌، سال صلح و صفا باشد و فکری هم برای خانواده‌های کم‌درآمد شود.

سپیند امیرسلیمانی

من آرزو می کنم سال 92 سالی پرکار باشد ، زیرا سال 91 از نظر کاری راضی کننده نبود و هم چنین امیدوارم در سال 92 نمیریم .

جواد محقق

آرزو می‌کنم وضع فرهنگ و اقتصاد فرهنگ بهتر از امسال باشد و مردم بیشتر به سمت کتاب و مطالعه روی بیاورند و با آگاهی‌های بیشتری دست به کار زندگی شوند و معضلات و مشکلات کمتری داشته باشند. ای کاش همه بدانند که سوء تغذیه فکری و روحی هم، خطرناک است؛ آرزو می‌کنم حرص خرید و مصرف که به صورت غیرقابل قبولی در خانواده‌های ایرانی که دارد به عرصه مصرف مواد فرهنگی هم تسری پیدا کند، شاید تعادلی در میان خوراک جسم و روح مردم پدید شود و بدن‌ها این همه چاق و فربه و روح‌ها و روان‌‌ها این همه لاغر نباشد. آرزو می‌کنم رشد مغزها لااقل به اندازه رشد شکم‌ها باشد و زندگی همه ما در تعادل باشد.

شما هم آرزوی خودتون را در سال 92 در قسمت نظرات(پایین همین مطلب) ارسال کنید

  • بدون دیدگاه
  • 2013-04-04
https://www.rahafun.com/?p=9085
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا