آخرین خبر ها از وضعیت مجتبی جباری

آخرین خبر ها از وضعیت مجتبی جباری
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

آخرین خبر ها از وضعیت مجتبی جباری|www.rahafun.com

خبرآنلاین: مجتبی جباری هافبک استقلال که یکی از بدشانس ترین فوتبالیست های ایران محسوب می شود، در حال حاضر تمرینات انفرادی خود را پشت سر می گذارد.

جباري پس از عمل جراحي كه از ناحيه مينيسك روي پايش انجام داد، در حال حاضر شرايط بهتري دارد. او كه مدتي است سكوت كرده همچنان دوست ندارد در مورد وضعيت خودش يا مسائل مختلف ديگر صحبت كند و سكوت رسانه اي اين بازيكن ادامه دارد. خبرنگار خبرآنلاين براي اطلاع از وضعيت جباري با او تماس گرفت تا در مورد مصدوميتش از اين بازيكن سوال كند ولي مجتبي فعلا قصد مصاحبه ندارد. او در جمله اي كوتاه گفت:« ببخشيد، من فعلا نمي خواهم مصاحبه كنم و در مورد وضعيتم از دكتر نوروزي پزشك تيم سوال كنيد.»

آخرین خبر ها از وضعیت مجتبی جباری

نوروزي اما كه در اين مدت تلاش ويژه اي براي بهبود جباري داشته است در مورد وضعيت اين بازيكن به خبرآنلاين مي گويد:« مجتبي تمرينات سبك خود را شروع كرده و حدود يك هفته تا 10 روز ديگر نياز به تمرينات انفرادي و آمادگي جسماني دارد تا بتواند به تمرينات تيم اضافه شده و رفته رفته خودش را آماده تمرين با ديگر بازيكنان كند.»

نوروزي در پاسخ به اين سوال كه بالاخره جباري از چه زماني مي تواند بازي كند می گوید:« روند بهبودي اين بازيكن خيلي خوب پيش مي رود. اگر شرايط همين طور باشد و به اميد خدا مشكلي پيش نيايد جباري از 3 هفته ديگر مي تواند بازي كند. اميدواريم مشكل خاصي براي او به وجود نيايد و جباري هر چه زودتر به ميادين فوتبال برگردد.»

نوروزي در مورد وضعيت كيانوش رحمتي هافبك دفاعي استقلال كه رفته رفته به شرايط بازي نزديك مي شود مي گويد:« كيانوش هم شرايط بسيار خوبي دارد و فكر مي كنم از 2 يا 3 هفته ديگر مي تواند براي استقلال به ميدان برود.»

  • بدون دیدگاه
  • 2012-11-01
https://www.rahafun.com/?p=2207
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا